Στο Διεθνές Πρόγραμμα Ηγεσίας του State Department των ΗΠΑ με θέμα τη Συμπεριληπτική Εκπαίδευση ο Επίκουρος Καθηγητής του ΠΘ Αντώνιος Ι. Χρήστου

  • Στο Διεθνές Πρόγραμμα Ηγεσίας του State Department των ΗΠΑ με θέμα τη  Συμπεριληπτική Εκπαίδευση ο Επίκουρος Καθηγητής του ΠΘ Αντώνιος Ι. Χρήστου
    Στο Διεθνές Πρόγραμμα Ηγεσίας του State Department των ΗΠΑ με θέμα τη Συμπεριληπτική Εκπαίδευση ο Επίκουρος Καθηγητής του ΠΘ Αντώνιος Ι. Χρήστου
  • Στο Διεθνές Πρόγραμμα Ηγεσίας του State Department των ΗΠΑ με θέμα τη  Συμπεριληπτική Εκπαίδευση ο Επίκουρος Καθηγητής του ΠΘ Αντώνιος Ι. Χρήστου
    Στο Διεθνές Πρόγραμμα Ηγεσίας του State Department των ΗΠΑ με θέμα τη Συμπεριληπτική Εκπαίδευση ο Επίκουρος Καθηγητής του ΠΘ Αντώνιος Ι. Χρήστου

Προσκεκλημένος του U.S. Department of State, έπειτα από εισήγηση και συντονισμό από την Πρεσβεία των Η.Π.Α. στην Αθήνα και το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με θέμα την Συμπεριληπτική Εκπαίδευση, συμμετείχε ως μέλος εθνικής αντιπροσωπείας ο Επίκουρος Καθηγητής Αντώνιος Ι. Χρήστου. Κατά την δεκαήμερη αποστολή στο πρόγραμμα International Visitor Leadership Program (IVLP) που έλαβε χώρα 20-30 Οκτωβρίου, πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις σε φορείς χάραξης εκπαιδευτικής πολιτικής και προάσπισης των δικαιωμάτων των ΑμεΑ προκειμένου να καταγραφεί ο τρόπος με τον οποίο οι Ηνωμένες Πολιτείες εφαρμόζουν τη συμπεριληπτική εκπαίδευση και να συζητηθούν οι βέλτιστες πρακτικές των ΗΠΑ που μπορούν να εφαρμοστούν στην Ελλάδα. 

Συγκεκριμένα, ο Δρ. Χρήστου, μαζί με μια ομάδα ειδικών στον τομέα της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης επισκέφτηκε την Washington, D.C., όπου συζητήθηκαν πρωτοποριακές πολιτικές και πρακτικές που υποστηρίζουν νευροδιαφορετικούς μαθητές/τριες στις Η.Π.Α. Έπειτα, στο Michigan, καταγράφηκαν προσεγγίσεις  με γνώμονα την ενίσχυση των κοινοτικών πρωτοβουλιών για τη συνεκπαίδευση και τη συμπερίληψη στην εκπαίδευση και στην κοινωνία. Τέλος στο Denver, εξερευνήθηκαν καινοτομίες και τεχνολογίες που δίνουν τη δυνατότητα στους μαθητές όλων των ικανοτήτων να ευδοκιμήσουν.

Το πρόγραμμα στόχευε στην καλλιέργεια μόνιμων σχέσεων συνεργασίας με Αμερικανούς ομολόγους με έμφαση στην Συμπερίληψη των ΑμεΑ. Από πλευράς Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, ο Δρ. Χρήστου συνέβαλλε στην προώθηση της προοπτικής συνεργασίας μεταξύ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και Αμερικανικών Πανεπιστημίων μέσω της δημιουργίας κοινών προγραμμάτων σπουδών στον τομέα της συμπερίληψης και αναπηρίας, και επισημάνθηκε η ανάγκη διμερούς προώθησης της διαφορετικότητας, της ισότητας και της προσβασιμότητας σε επίπεδο ΑΕΙ.