Πρόσκληση στα Προγράμματα Υποστήριξης και Επιτάχυνσης Επιχειρηματικών Ομάδων Καινοτολμησε!

Πρόσκληση στα Προγράμματα Υποστήριξης και Επιτάχυνσης Επιχειρηματικών Ομάδων  Καινοτολμησε!
Πρόσκληση στα Προγράμματα Υποστήριξης και Επιτάχυνσης Επιχειρηματικών Ομάδων Καινοτολμησε!

Έχεις μία ιδέα ή αποτέλεσμα επιστημονικής ή δημιουργικής εργασίας που ενδιαφέρεσαι να αξιοποιήσεις;

Όλα τα μέλη της κοινότητας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας μπορούν να υποβάλλουν αίτηση ένταξης στη Δράση Υποστήριξης και Επιτάχυνσης Επιχειρηματικών Ομάδων!

Ως μέλη των ομάδων νοούνται:
♦ Φοιτητές/ριες του ΠΘ (προπτυχιακοί/ές, μεταπτυχιακοί/ές, υποψήφιοι διδάκτορες),
♦ Απόφοιτοι του ΠΘ των τελευταίων 4 ετών,
♦ Μέλη του διδακτικού, ερευνητικού και επιστημονικού προσωπικού του ΠΘ,
♦ Διοικητικοί υπάλληλοι του ΠΘ,
♦ Εξωτερικοί συνεργάτες του ΠΘ

Τα μέλη των ομάδων θα πρέπει να είναι μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας του ΠΘ σε ποσοστό τουλάχιστον 50%

Κατά τη διάρκεια της φιλοξενίας τους στα Προγράμματα Υποστήριξης και Επιτάχυνσης στους ωφελούμενους θα παρέχονται:
-    Επιχειρηματική καθοδήγηση (coaching),
-    Συμβουλευτική καθοδήγηση (mentoring),
-    Φιλοξενία σε χώρους συνεργασίας (co-working spaces) με πρόσβαση σε τηλεπικοινωνιακά δίκτυα, εξοπλισμό και εξειδικευμένες βάσεις δεδομένων,
-    Δικτύωση με δυνητικούς πελάτες, προμηθευτές, συνεργάτες, εργαστήρια και δομές του ΠΘ, και χρηματοδοτικούς φορείς,
-    Υποστήριξη στην ανάπτυξη πρωτοτύπου,
-    Εξειδικευμένα σεμινάρια υποστήριξης σε θέματα επιχειρηματικής ανάπτυξης και επιχειρηματικών ικανοτήτων (ίδρυση, χρηματοδότηση, ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού, κ.α.),
-    Υποστήριξη στην αναζήτηση και αξιολόγηση χρηματοδοτικών δυνατοτήτων,
-    Συμμετοχή σε εκδηλώσεις, demo days, διεθνείς εκθέσεις κ.λπ.

 

Προγράμματα Υποστήριξης και Επιτάχυνσης Επιχειρηματικών Ομάδων
 Α. DISTILL: Πρόγραμμα εκκόλαψης επιχειρηματικών προτάσεων
Απευθύνεται σε:
•    ομάδες που έχουν αποτελέσματα έρευνας εργασιών μελέτης και θέλουν να διερευνήσουν την πιθανότητα αξιοποίησης τους 
•    ομάδες που εργάζονται σε μια νέα τεχνολογία ή ένα νέο προϊόν και δεν έχουν ακόμη αποφασίσει την είσοδό της στην αγορά
Σκοπός:
•    Υποστήριξη της ομάδας για την ανάπτυξη σαφούς επιχειρηματικού σχεδίου
•    Σχεδιασμός πρωτόλειων πρωτοτύπων και εκτίμηση αναγκών για τα επόμενα βήματα
Διάρκεια:
6 - 10 εβδομάδες

Β. FEEL: Πρόγραμμα εκκόλαψης εγχειρημάτων
Απευθύνεται σε:
•    Ομάδες που έχουν διαμορφώσει ένα σχέδιο και ενδιαφέρονται να δοκιμαστούν στην αγορά
Σκοπός:
•    Καθορισμός συγκεκριμένου σχεδίου δράσης για τη δοκιμή των προϊόντων και υπηρεσιών και προετοιμασία της παρουσίασης του εγχειρήματος σε πιθανούς μελλοντικούς επενδυτές και συνεργάτες
Διάρκεια:
3 - 6 μήνες
 
Διαδικασία ένταξης και υποχρεώσεις
Κοινό/ωφελούμενοι:
Προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές/ριες,
Υποψήφιοι διδάκτορες,
Ερευνητές (μέλη ΔΕΠ, ΕΔΙΠ, ΕΤΕΠ, κ.λπ.),
Απόφοιτοι,
Εργαζόμενοι/ες στο ίδρυμα

Για τη φόρμα συμμετοχής πατήστε εδώ ή σκανάρετε τον κωδικό QR 

Οι ομάδες που θα προεπιλεγούν θα κληθούν για συνέντευξη προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία αξιολόγησης της ένταξής τους στο Πρόγραμμα.¬

Προθεσμία για τον Γ’ κύκλο των Προγραμμάτων Υποστήριξης και Επιτάχυνσης Επιχειρηματικών Ομάδων: 29 Ιουνίου 2023
Αξιολόγηση
Οι αιτήσεις αξιολογούνται από την Επιστημονική Επιτροπή της ΜΟΚΕ ΠΘ.
 
Ένταξη στη δράση
Η ένταξη στο πρόγραμμα θα γίνει μετά από αξιολόγηση από την Επιστημονική Επιτροπή του Έργου και οι επιλεγείσες ομάδες προβλέπεται να υπογράψουν Σύμβαση Υποστήριξης Επιχειρηματικών Ομάδων με τη ΜΟΚΕ ΠΘ.

Κάθε ομάδα δεσμεύεται να συμμετέχει στις δράσεις του Προγράμματος και να συνεργάζεται με τα στελέχη και τους μέντορες της ΜΟΚΕ ΠΘ ώστε να παρακολουθείται η πρόοδός της.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο moke [at] uth.gr (moke[at]uth[dot]gr) 

 

Πρόσκληση συμμετοχής στον Γ' κύκλο του Προγράμματος Υποστήριξης και Επιτάχυνσης Επιχειρηματικών Ομάδων ΜΟΚΕ ΠΘ

https://upload.users.uth.gr/files/20230623GKyklosMOKE.pdf

https://upload.users.uth.gr/files/20230623KvdikosQR.png

https://upload.users.uth.gr/files/MOKE1.png

https://upload.users.uth.gr/files/MOKE2.png