Στις 9 Νοεμβρίου 2024, το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας υλοποίησε βιωματικό εργαστήριο με τίτλο «Επαγγελματική και γονική εξουθένωση στην αγωγή και εκπαίδευση ατόμων με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες». Το εργαστήριο εντάσσεται στις δράσεις του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ “Burnout Free Early Childhood Intervention”.
Στο πλαίσιο του εργαστηρίου συμμετείχαν επαγγελματίες διαφορετικών ειδικοτήτων από τις ακόλουθες σχολικές δομές ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης του Ν. Μαγνησίας:
-
1ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Βόλου «Οι Κένταυροι»
-
2ο Ειδικό Δημοτικό σχολείο Βόλου
-
Ειδικό Νηπιαγωγείο για παιδιά με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές (ΔΑΔ) Βόλου
-
Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο και Λύκειο Νέας Ιωνίας Βόλου
-
Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Κατάρτισης Αλμυρού
-
Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Κατάρτισης Βόλου
Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου, οι επαγγελματίες είχαν τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε διαδραστικές δραστηριότητες, που είχαν ως στόχο την ευαισθητοποίηση των επαγγελματιών αναφορικά με την έννοια και τα αίτια της επαγγελματικής εξουθένωσης στο χώρο της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης καθώς και την ανάδειξη της αναγκαιότητας της έγκαιρης ανίχνευσης και διαχείρισης της επαγγελματικής εξουθένωσης.
Ευχαριστούμε όλους τους συμμετέχοντες και όλες τις συμμετέχουσες για το ενδιαφέρον τους και τη συμμετοχή τους στο βιωματικό σεμινάριο.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ “Burnout Free Early Childhood Intervention”. μπορείτε να ενημερωθείτε από τη σελίδα του προγράμματος https://www.burnoutfree.eu/