Τα αναλυτικά προγράμματα προσχολικής εκπαίδευσης και εφαρμοσμένες παιδαγωγικές πρακτικές: προκλήσεις και προοπτικές

Τα αναλυτικά προγράμματα προσχολικής εκπαίδευσης και εφαρμοσμένες παιδαγωγικές πρακτικές: προκλήσεις και προοπτικές
Τα αναλυτικά προγράμματα προσχολικής εκπαίδευσης και εφαρμοσμένες παιδαγωγικές πρακτικές: προκλήσεις και προοπτικές

Από τη θεωρία των αναλυτικών προγραμμάτων προκύπτει ότι τα προγράμματα σπουδών είναι σημαντικό να προσανατολίζονται στην ανάπτυξη βασικών γνώσεων και ικανοτήτων μέσα από ένα περιεχόμενο που αναφέρεται σε μαθησιακούς στόχους, μεθόδους διδασκαλίας και τεχνικές αξιολόγησης, ενισχύοντας αυτόνομες παιδαγωγικές πρακτικές. Στην κατεύθυνση αυτή, το νέο πρόγραμμα σπουδών νηπιαγωγείου εστιάζει στη διαμόρφωση μαθησιακών περιβαλλόντων που ενισχύουν την ανάπτυξη και ευημερία όλων των παιδιών, συμβάλλοντας στην ενδυνάμωση της δημοκρατικής πολιτότητας του 21ου αιώνα. Αναγνωρίζοντας τον κομβικό ρόλο των εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης στην εκπαιδευτική διαδικασία, υποστηρίζεται ότι οι νηπιαγωγοί είναι σημαντικό να εξοικειώνονται με μέσα και τεχνικές που μπορούν να υποστηρίξουν τα παιδιά στο να αναπτύξουν βασικές γνώσεις και ικανότητες για την καθημερινή τους ζωή. Στο πλαίσιο αυτό, το Εργαστήριο Θεωρητικής & Εφαρμοσμένης Παιδαγωγικής του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας διοργανώνει διαδικτυακά Ημερίδα με τίτλο «Τα αναλυτικά προγράμματα προσχολικής εκπαίδευσης και εφαρμοσμένες παιδαγωγικές πρακτικές: προκλήσεις και προοπτικές» στην πλατφόρμα WEBEX Σύνδεσμος συμμετοχής: https://uth.webex.com/uth/j.php?MTID=m619aa62dc1dd91338579f7166413713c 

Ημερομηνία: Παρασκευή, 1 Μαρτίου 2024 και ώρα 17:00 έως 20:00 Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς της Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, καθώς και σε φοιτήτριες/τές, αλλά και κάθε ενδιαφερόμενη/ο. Στις/στους συμμετέχουσες/οντες θα χορηγηθεί βεβαίωση παρακολούθησης της ημερίδας.