Ψήφισμα του Συμβουλίου Διοίκησης του Πανεπιστημιου Θεσσαλιας

Ψήφισμα του Συμβουλίου Διοίκησης του Πανεπιστημιου Θεσσαλιας
Ψήφισμα του Συμβουλίου Διοίκησης του Πανεπιστημιου Θεσσαλιας

Ψήφισμα του Συμβουλίου Διοίκησης του Πανεπιστημιου Θεσσαλιας 

για το θέμα της ανάρτησης αφίσας η οποία στοχοποιεί και δυσφημεί μέλος ΔΕΠ
του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής
της Σχολής Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Το Συμβούλιο Διοίκησης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στη με αρ. 25/27-02-2024 τακτική συνεδρίασή του, αφού έλαβε υπόψη του το Ψήφισμα-τοποθέτηση της Γενικής Συνέλευσης του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής της Σχολής Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας για το θέμα της ανάρτησης στη θόλο του Π.Θ. αφίσας-καταγγελίας η οποία στοχοποιεί και δυσφημεί μέλος ΔΕΠ του Τμήματος και υπογράφεται από το «συντονιστικό κατάληψης Φ.Σ. θόλου», κατέληξε ομόφωνα στο ακόλουθο ψήφισμα:

Καταδικάζει απερίφραστα και αποδοκιμάζει τη στοχοποίηση και δυσφήμηση του συναδέλφου μέλους ΔΕΠ του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής και τον στηρίζει απόλυτα. Υπενθυμίζει ότι η εμπιστοσύνη και ο αλληλοσεβασμός, μέσα από τις ατομικές και συλλογικές συμπεριφορές, είναι κοινή υποχρέωση όλων των μελών της κοινότητας του Π.Θ. όπως περιγράφονται στον Κώδικα Δεοντολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Σε αυτό το πλαίσιο, αναμένει ανταπόκριση και από τα άτομα που βρίσκονται πίσω από τη σύνταξη αυτού του κειμένου και ζητάει την άμεση απόσυρση της αφίσας η οποία δυναμιτίζει το ήρεμο κλίμα στο Π.Θ. και λειτουργεί αποπροσανατολιστικά στις κινητοποιήσεις/διεκδικήσεις της πανεπιστημιακής κοινότητας.

Τέλος, το Συμβούλιο Διοίκησης πιστεύει ακράδαντα ότι η ομαλή λειτουργία του πανεπιστημίου βασίζεται στη στενή συνεργασία μεταξύ των φοιτητών και των μελών του ακαδημαϊκού προσωπικού αλλά και στην απρόσκοπτη πρόσβαση όλων των μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας σε όλους τους χώρους του Ιδρύματος. Θεωρεί ότι τέτοιου είδους πρακτικές αποδιοργανώνουν την εύρυθμη λειτουργία του πανεπιστημίου μας, διαταράσσουν τις σχέσεις μεταξύ των μελών της κοινότητας και υπονομεύουν την αποστολή του Π.Θ. για δημόσια δωρεάν εκπαίδευση.