Πρόταση μετατροπής της οδού Σέκερη σε οδό ήπιας κυκλοφορίας ώστε να αποτρέπεται η διαμπερής κυκλοφορία μέσα από τις πανεπιστημιακές εγκαταστάσεις.

Ερωτηματολόγιο: Πρόταση μετατροπής της οδού Σέκερη σε οδό ήπιας κυκλοφορίας ώστε να αποτρέπεται η διαμπερής κυκλοφορία μέσα από τις πανεπιστημιακές εγκαταστάσεις.
Ερωτηματολόγιο: Πρόταση μετατροπής της οδού Σέκερη σε οδό ήπιας κυκλοφορίας ώστε να αποτρέπεται η διαμπερής κυκλοφορία μέσα από τις πανεπιστημιακές εγκαταστάσεις.

Τα Εργαστήρια Κυκλοφορίας, Μεταφορών και Διαχείρισης Εφοδιαστικής Αλυσίδας του Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών και Υποδομών, Τεχνολογικής Πολιτικής και Ανάπτυξης του Τμήματος Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας εκπονούν έρευνα ερωτηματολογίου στο πλαίσιο της μελέτης μετατροπής της οδού Σέκερη σε οδό ήπιας κυκλοφορίας η οποία χρηματοδοτείται από την Επιτροπή Ερευνών του ΠΘ.

Με τη μετατροπή της οδού Σέκερη σε οδό ήπιας κυκλοφορίας διασφαλίζεται η εύρυθμη λειτουργία και βελτιώνονται οι συνθήκες ασφάλειας των μετακινήσεων στον χώρο των πανεπιστημιακών εγκαταστάσεων στο Πεδίον Άρεως.

Α. ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Το Πανεπιστημιακό Συγκρότημα του Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας στο Πεδίον Άρεως φιλοξενεί τα τμήματα της Πολυτεχνικής Σχολής: Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, Μηχανολόγων Μηχανικών, Πολιτικών Μηχανικών, Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, το οποίο λειτουργεί στο νέο του κτίριο επί της οδού Σέκερη από το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022.

Η οδός Σέκερη διασχίζει το Συγκρότημα, διαχωρίζοντας το νέο κτίριο των Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Η/Υ από τα υπόλοιπα κτίρια και διακόπτοντας τη λειτουργική συνέχεια του Συγκροτήματος. Στη σημερινή της μορφή, η οδός λειτουργεί ως αρτηρία μονής κατεύθυνσης και εξυπηρετεί κυρίως διαμπερή κυκλοφορία με μέτριες προς υψηλές ταχύτητες, αυξάνοντας την πιθανότητα πρόκλησης ατυχημάτων και μειώνοντας συνεπώς σημαντικά την κινητικότητα μεταξύ των κτιρίων. Οι αυξημένες ταχύτητες δημιουργούν επίσης προβλήματα ασφάλειας στα ταξί και λεωφορεία που εισέρχονται στην οδό από τους σταθμούς τους. Προκύπτει λοιπόν άμεση ανάγκη για τη διασφάλιση επαρκούς και ασφαλούς προσβασιμότητας, κυρίως σε ό,τι αφορά στην κινητικότητα πεζών και ποδηλάτων, με έμφαση στους ευάλωτους χρήστες (όπως ΑμεΑ), παρέχοντας υψηλό επίπεδο ασφάλειας και αναβαθμισμένη λειτουργικότητα.

Υπό αυτό το πρίσμα, αναπτύχθηκαν 3 εναλλακτικές προτάσεις. Η κάθε μια από τις εναλλακτικές αποτελεί μια ολοκληρωμένη λύση αλλά θεωρείται και ως ένα στάδιο αναβάθμισης των συνθηκών βιώσιμης κινητικότητας της οδού, ξεκινώντας από την εναλλακτική κυκλοφοριακής διευθέτησης έως την πεζοδρόμηση τμήματος της οδού.

Στο πλαίσιο της έρευνας διενεργείται ερωτηματολόγιο όπου σας προσκαλούμε να συμμετέχετε και να αξιολογήσετε 3 εναλλακτικές.

Για να συμπληρώσετε το ερωτηματολόγιο πατήστε τον σύνδεσμο εδώ.