Σχεδιασμός Πρωτοσέλιδου στον Ημερήσιο Τύπο: Με το Βλέμμα Στραμμένο στον Αναγνώστη

Start
End
Σχεδιασμός Πρωτοσέλιδου στον Ημερήσιο Τύπο: Με το Βλέμμα Στραμμένο στον Αναγνώστη
Σχεδιασμός Πρωτοσέλιδου στον Ημερήσιο Τύπο: Με το Βλέμμα Στραμμένο στον Αναγνώστη

Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας «Μάστερ στη Διοίκηση Έργων και Προγραμμάτων» διοργανώνει επιστημονική εσπερίδα (Workshop) με θέμα: 

«Σχεδιασμός πρωτοσέλιδου στον ημερήσιο Τύπο: Με το βλέμμα στραμμένο στον  αναγνώστη»

Το Workshop θα αποτελείται από θεματικό πάνελ διακεκριμένων δημοσιογράφων και ειδικών στην επικοινωνία, μεταξύ των οποίων: 
•    Ο διευθυντής σύνταξης εφ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Λάρισας Χατζηευθυμίου Δημήτρης
•    Ο πρ. αρχισυντάκτης εφ. ΘΕΣΣΑΛΙΑ Βόλου Τσιγκλιφύσης Γιώργος
•    Ο προϊστάμενος Τεχνικού Τμήματος εφ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Λάρισας Αρχοντούλης Δημήτρης
•    Ο φωτορεπόρτερ Τσαντόπουλος Σπύρος
•    Ο φωτορεπόρτερ -συνεργάτης ΑΠΕ Ντόμαλης Απόστολος
•    Ο διαφημιστής εκπρόσωπος της εταιρίας CONSULT Advertising and Promotion Αλβέρτος Ρούσσος
•    Οι Ψυχολόγοι, ψυχοθεραπεύτριες της Gestalt Καλώτα Γιάννα και Μερκονιαν Κατερίνα 

Στα προηγούμενα έτη πραγματοποιήθηκαν σημαντικές συναφείς εκδηλώσεις από το εν λόγω πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών σε σημαντικά θέματα επικαιρότητας. Έτσι και φέτος, το Workshop θα αναζητήσει απαντήσεις σε ένα σημαντικό θέμα που αφορά όλους τους αναγνώστες των εφημερίδων και γενικότερα των μέσων επικοινωνίας: στο πρωτοσέλιδο και στην αποτελεσματικότητα του σχεδιασμού του. 
Παραδοσιακά, ο σχεδιασμός του πρωτοσέλιδου βασίζεται κύρια στην οπτική του διευθυντή σύνταξης και του αρχισυντάκτη αλλά και των μηνυμάτων που επιχειρείται να σταλούν. Με ποιο τρόπο όμως σχεδιάζεται για να καλύψει τις προσδοκίες των αναγνωστών και να είναι η επικοινωνία αποτελεσματική; Ποιος είναι ο ρόλος του τίτλου αλλά και της φωτογραφίας για την κατανόηση του μηνύματος που στέλνει το μέσο ενημέρωσης; Και ποια είναι η θέση της διαφήμισης; Επιτυγχάνει όμως αυτός ο σχεδιασμός το στόχο του; Ταυτόχρονα, εμείς οι ίδιοι οι αναγνώστες, είμαστε αποδέκτες ενός μηνύματος, που έχει σχεδιαστεί με τρόπο που δεν γνωρίζουμε. Το έχουμε αισθανθεί; Είμαστε συνειδητά ή ασυνείδητα αποδέκτες του;

Αντίστοιχα ερωτήματα συναντώνται σε όλα τα μέσα επικοινωνίας και στη διαμόρφωση σχεδίων επικοινωνίας, γεγονός που καθιστά το εν λόγω Workshop ιδιαίτερα σημαντικό. Στα ερωτήματα αυτά θα επιχειρηθεί να δοθεί απάντηση από τους διακεκριμένους ομιλητές και να καταγραφούν οι απόψεις του ακροατηρίου και για το λόγο αυτό, το Workshop είναι ανοικτό και θα υπάρχει συνεχής διαρκής αλληλεπίδραση με το κοινό. Εκτιμάται δε, ότι θα προκύψουν σημαντικά συμπεράσματα για τους συμμετέχοντες και τους διοργανωτές του. Το Workshop θα πραγματοποιηθεί στο Μεγάλο Αμφιθέατρο του Τμήματος Νοσηλευτικής στην πανεπιστημιούπολη Γαιόπολις του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, στη Λάρισα, την Τρίτη 10 Μαρτίου 2020 και ώρα 17:00-19:30.  

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με τη Γραμματεία των Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (τηλ: 2410-684708, 709, postgraduate [at] teilar.gr (postgraduate[at]teilar[dot]gr)), αλλά και να χρησιμοποιούν τη σελίδα του προγράμματος στα κοινωνικά μέσα https://www.facebook.com/MScProjectManagementGR/